Nissan se numără printre cele mai apreciate mărci japoneze prezente pe piața românească. În ceea ce privește gradul de satisfacție al activității de service, brandul ocupă primul loc în România. Concluzia este desprinsă din analiza realizată de compania Daedalus Millward Brown.
Nissan se numără printre cele mai apreciate mărci japoneze prezente pe piața românească. În ceea ce privește gradul de satisfacție al activității de service, brandul ocupă primul loc în România. Concluzia este desprinsă din analiza realizată de compania Daedalus Millward Brown.
Nissan se numără printre cele mai apreciate mărci japoneze prezente pe piața românească. În ceea ce privește gradul de satisfacție al activității de service, brandul auto nipon ocupă primul loc în România. Concluzia este desprinsă din analiza realizată de compania de cercetare de piață Daedalus Millward Brown.
Studiul independent, efectuat în perioada mai-octombrie pe un eșantion de 26.525 de şoferi din țara noastră, relevă faptul că Nissan este lider la capitolul satisfacția față de service. Din datele sondajului efectuat online la care au participat respondenți cu vârsta de peste 18 ani, reiese că 49.7% dintre clienţii Nissan s-au declarat foarte mulţumiţi de serviciile de servisare oferite.
Marca japoneză, poziționată pe primul loc în topul preferințelor românilor privind nivelul de satisfacție, este urmată pe locul al doilea s-a clasat Skoda (48.6%), iar pe locul al treilea Chevrolet (48.4%).
Pe următoarele două locuri se află Hyundai (45.4%) și Audi (45.2%).
â€Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în perimetrul vânzării de vehicule noi, cât È™i în serviciile post-vânzare. InvestiÈ›iile în tehnologie È™i inovaÈ›ie au reuÈ™it să poziÈ›ioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor, însă acestea au fost întotdeauna însoÈ›ite de investiÈ›ii în calitatea serviciilor post-vânzare. Nivelul de satisfacÈ›ie înregistrat este o confirmare că, în România, activitatea de service a reÈ›elei Nissan se desfășoară în parametrii aÈ™teptaÈ›iâ€, a declarat IonuÈ› Gheorghe, brand director Nissan.
Din analiza realizată de compania Daedalus Millward Brown reiese că 45% dintre români preferă să-și repare mașinile la service-uri de marcă, în timp ce numai 28% se îndreaptă spre atelierele de service independente.
Topul satisfacției față de service, România, mai-octombrie 2011
1.Nissan – 49.7%2.Skoda – 48.6%3.Chevrolet – 48.4%4.Hyundai – 45.4%5.Audi – 45.2%6.Toyota – 45.1%7.Volkswagen – 44.5%8.BMW – 44.2%9.Honda – 43.6%10.Kia – 43.3 %