Puternicul X5 M50d se regăsește și pe noul X5. Versiunea diesel de top este mai rapidă și economică. Modelul consumă 6,7 litri la 100 km și este dotat standard cu direcție electrică și noi suspensii sport.
Puternicul X5 M50d se regăsește și pe noul X5. Versiunea diesel de top este mai rapidă și economică. Modelul consumă 6,7 litri la 100 km și este dotat standard cu direcție electrică și noi suspensii sport.
BMW își reafirmă pasiunea pentru sportivitate și dinamism de top. La fel ca și puternicele modele M pe benzină, versiunile diesel performante surprind spiritul și esența mărcii germane. Disponibil pe noua generație X5, aflată la un pas de lansarea oficială, noul model M50d completează oferta celui mai popular SUV al bavarezilor.
Elementul central este fără îndoială puternicul turbodiesel cu șase cilindri în linie cu injecție directă de combustibil. Unitatea de 3.0 litri dezvoltată de inginerii BMW generează 381 cai putere și un cuplu maxim de 740 Nm. Cuplul motor este trimis ambelor punți prin intermediul unei cutii automate cu 8 trepte de viteză și binecunoscutul sistem xDrive.
Propulsorul, ce promite un plus de rafinament, nivel diminuat de zgomot și vibrații, folosește tehnologia BMW BluePerformance care îl ajută să îndeplinească normele Euro 6.
Noul X5 M50d primește ca echipare standard suspensii sport adaptive cu tehnologie DDC (controlul dinamic al amortizoarelor), direcție acționată electric și o punte spate cu suspensii pe pernă de aer, jante de 18 inci.
BMW anunță îmbunătățiri ușoare ale performanțelor dinamice și de consum, în paralel cu sporirea agilității. Demarajul de la 0 la 100 km/h se realizează în 5,3 secunde, iar consumul mixt este acum de 6,7 litri la 100 km, cu 10% mai mic decât al precedentului model. Emisiile de dioxid de carbon coboară la 177 g/km.