A patra generație CR-V se arată la orizont. Noul SUV al japonezilor de la Honda va debuta pe piața euopeană în octombrie. Vor fi disponibile două motorizări: benzină de 155 CP și diesel de 150 CP.
A patra generație CR-V se arată la orizont. Noul SUV al japonezilor de la Honda va debuta pe piața euopeană în octombrie. Vor fi disponibile două motorizări: benzină de 155 CP și diesel de 150 CP.
Honda a programat pentru toamna acestui an debutul celui de al treilea nou vehicul în gama europeană. După lansarea noului Civic în versiunile hatchback și sedan, marca japoneză se pregătește să introducă a patra generație CR-V. Modelul de serie va debuta la sfârșitul lunii septembrie la Salonul Auto de la Paris, la exact o jumătate de an de la prezentarea la Geneva a conceptului omonim.
Astăzi, odată cu publicarea primelor imagini oficiale, Honda a dezvăluit și detaliile tehnice.
Noul CR-V va dispune de o gamă alcătuită din două motoare, unitatea pe benzină 2.0 i-VTEC de 155 cai putere și unitatea diesel 2.2-litre i-DTEC de 150 de cai putere. Preluate de la actualul model, propulsoarele au fost optimizate pentru a deveni mai economice și pentru a putea îndeplini fără probleme normele Euro 5.
Din 2013 va putea fi comandată și o versiune diesel de 1.6 litri ce promite emisii de numai 99 g/km.
Îmbunătățiri majore au fost aduse la nivelul suspensiilor, direcției și sistemului de tracțiune integrală. Echipa care s-a ocupat cu dezvoltarea acestui model au lansat un amplu program de testare pe drumurile europene pentru a îmbunătăţi calitățile SUV-ului, de plimbare, fără a compromite masina sa-place de manipulare sau de mare viteză stabilitate.
Honda își echipează a patra generaÈ›ie CR-V cu suspensii față McPherson, iar suspensia spate multi-link a fost actualizată prin creÈ™terea ratelor de amortizare cu 10%. Totodată rigiditatea caroseriei a fost sporită cu 7% la îndoire, iar rigiditatea la torsională a fost îmbunătățită cu 9% – fapt ce permite ca suspensiile să funcÅ£ioneze mai eficient.
Noul CR-V va fi disponibil din octombrie în versiunile cu tracțiune față și integrală.