Moda motoarelor cu cilindree mai mică și putere ridicată prinde contur și la Honda. Japonezii vor aduce pe piața europeană un diesel performant de 1.6 litri. Va debuta pe noul Civic și mai apoi pe noul CR-V.
Moda motoarelor cu cilindree mai mică și putere ridicată prinde contur și la Honda. Japonezii vor aduce pe piața europeană un diesel performant de 1.6 litri. Va debuta pe noul Civic și mai apoi pe noul CR-V.
Honda vrea o felie cât mai mare din piața europeană, iar pentru a o cuceri are nevoie de o ofertă puțin mai generoasă în materie de modele diesel. Fabricantul japonez a pregătit deja o nouă generație de motoare cu aprindere prin compresie care urmează să fie disponibile pentru început pe două automobile. Noua generație CR-V va putea fi echipată cu unitatea 1.6 i-DTEC, un propulsor agil, economic dar și dinamic.
Acest model va intra pe piață în cursul anului 2013.
Până la finalul acestui an, motorul 1.6 i-DTEC va fi disponibil și pentru noua gamă Honda Civic.
Având cel mai redus nivel de emisii CO2 din clasa sa, de numai 94g/km, noul motor diesel va oferi posesorilor Honda Civic un echilibru perfect între performanță și economie de combustibil.
Noul motor va fi primul din seria celor dezvoltate de Honda pe baza tehnologiei Earth Dreams. GraÈ›ie unei mase uÈ™oare È™i a cuplul maxim de 300 Nm prezent la 1.500 rpm, unitatea 1.6 i-DTEC va oferi un â€mix foarte bun de performanță superioară, agilitate în manevrare È™i emisii scăzute de dioxid de carbonâ€, susÈ›ine Honda.
Tehnologia va sta la baza reînnoirilor pe care Honda se pregătește să le opereze la toate motoarele existente pe vehiculele sale de pe piața europeană în următorii trei ani.