La mijlocul lunii ianuarie debutează noua generație Lexus IS. Rivalul lui Audi A4 și BMW Seria 3 prezintă un design cu forme mai sportive ca niciodată. Interiorul este garnisit cu materiale de înaltă calitate.
La mijlocul lunii ianuarie debutează noua generație Lexus IS. Rivalul lui Audi A4 și BMW Seria 3 prezintă un design cu forme mai sportive ca niciodată. Interiorul este garnisit cu materiale de înaltă calitate.
Lexus își reînnoieÈ™te pas cu pas â€garderobaâ€. Divizia premium Toyota va demara în anul 2013 cu noua generaÈ›ie IS, plănuită să debuteze pe 15 ianuarie la Salonul Auto de la Detroit. Marca japoneză a ridicat astăzi embargoul asupra mult aÈ™teptatului model, publicând totodată primele imagini oficiale.
Noul Lexus IS se înscrie în linia ultimelor creații GS, ES și LS, accentul fiind pus pe cuvântul sportivitate.
Senzația de dinamism este amplificată de pachetul F Sport, cu accesorii și elemente care conferă forța și atitudinea întâlnită la limuzinele de performanță.
Generația care va păși pe covorul roșu chiar săptămâna viitoare nu mai are nimic în comun cu actualul IS, dacă judecăm doar prin prisma ținutei estetice. Acum sursele de inspirație sunt conceptul LF-CC, care a dictat formele părții frontale și secțiunea spate, în timp ce cabina cu designul orientat spre șofer, îți reamintește pe alocuri de atletul LFA.
În timp ce Audi, BMW sau Mercedes și-au accentuat permanent caracterul premium, Lexus a decis să ajungă de cealaltă parte a scalei, abordarea stilistică fiind pur și simplu radicală. Niponii vor să atragă atenția mai ușor prin intermediul noului curent de design care poate displace sau stârni o senzație opusă.
Fața mașinii este dominată de grila imensă cu cadru cromat, întâlnită și la vârful de gamă LS. Spoilerul cu blocurile optice cu lumini diurne în formă de bumerang accentuează stilul agresiv al sedanului japonez. Nici profilul nu scapă neatins de tendințele excentrice. Pragurile au o linie nemaiîntâlnită, care cu siguranță va genera un val de întrebări firești. În deplin contrast cu aceastea sunt suprafețele curate ale portierelor și jantele fumurii cu spițe duble. Spatele noului Lexus IS este o proiecție a unor idei recente de pe concepte recente, referindu-ne strict la desenul blocului de lumini. Țevile cromate ale eșapamentului completează perfect liniile secțiunii posterioare. Surprinzător sau nu, bara de protecție este una absolut obișnuită.
Interiorul reflectă aceiași dorință pe care Lexus a transpus-o în realitate prin pachetul F-Sport.
Ca o primă remarcă, producătorul japonez a apelat la materiale de înaltă calitate împletite cu finisaje de excepție. Piele fină de culoare neagră și roșie îmbracă maestuos cabina înțesată cu inserturi din crom și aluminiu la tot pasul. Planșa de bord ca și consola au parte de un design original, ușor sofisticat, prin care Lexus vrea să impresioneze. În comparație cu actualul model, schimbătorul de viteze este poziționat mai spre capătul tunelului median, în timp ce mai jos își face apariția selectorul sistemului multimedia modern, iar pe mjiloc sunt două spații de depozitare.
Japonezii s-au gândit la tot: confort, habitabilitate, utilitate.
Noul volan sport îmbrăcat în piele este dotat cu padele pentru schimbarea secvențială a treptelor de viteză, ce sunt vizualizate pe un instrumentar de bord nou, modern și digital. Inspirat de la LFA, acesta afișează atât informațiile privitoare la parametrii motorului cât și alte date precum activarea pilotului automat sau a sistemului audio.