A patra generație Clio se apropie de momentul debutului. Cel mai bine vândut model al francezilor de la Renault va fi echipat cu un nou turbo pe benzină de 90 CP. Designul atrage prin liniile sale fluide.
A patra generație Clio se apropie de momentul debutului. Cel mai bine vândut model al francezilor de la Renault va fi echipat cu un nou turbo pe benzină de 90 CP. Designul atrage prin liniile sale fluide.
Renault va aduce aduce un suflu proaspăt în mult disputatul segment subcompact. Modelul de volum Clio va trece în toamna acestui an la a patra generație. Bazat pe o filozofie de design creionată de Laurens van den Acker, modul supermini va înlocui actuala generație, care spre bucuria oficialilor companiei reușește să se mențină în topul celor mai bine vândute 10 modele din Europa.
La exterior, totul este nou la noul Renault Clio.
Clio IV afișează un design energic cu linii fluide și ușor ascendente, care se rupe total de aspectul anost al seriei curente. Profilul este pus în evidență de suprafețele rotunjite ale portierelor și bandoul cu ornament cromat de la nivelul pragurilor. Partea frontală este dominată de blocurile optice cu lumini diurne și un spoiler cu elemente ce primesc o tentă sportivă.
Linia secțiunii spate este originală și are un aer care amintește de mașinile de familie.
Interiorul este simplu și ergonomic. Pare bine finisat, cu materiale mai calitative și unele detalii împrumutate de la Zoe. Spre exemplu, consola centrală și aeratoarele au fost luate de pe modelul electric și montate în cabina lui Clio. Profilul scaunelor, la nivelul șezutului, va oferi mult mai mult confort.
În ceea ce privește motorizările Clio IV se anunță unul din cele mai eficiente automobile din clasa sa. O apariție nouă este unitatea turbo pe benzină 0.9 TCe dotată cu trei cilindri și care este capabilă să genereze 90 de cai putere și un cuplu maxim de 135 Nm. Consumul mediu este de 4,3 litri la 100 km, iar emisiile se cifrează la 99 grame de C02 la 100 km.
Micul motor pe benzină va fi acompaniat de o versiune diesel 1.5 dCi de 90 cai putere, regăsit inclusiv pe noul Dacia Lodgy, și care promite să consume în medie 3,2 litri la 100 km, în timp ce emisiile nu vor depăși 85 g/km. Cu o masă mai ușoară și o aerodinamică îmbunătățită, noul Clio va putea asigura o autonomie mai mare.