Iată noul León ce va debuta în septembrie la Paris. Partea din spate nu mai are nimic în comun cu actuala generație. La fel și cu partea mecanică, noua compactă Seat fiind bazată pe platforma MQB.
Iată noul León ce va debuta în septembrie la Paris. Partea din spate nu mai are nimic în comun cu actuala generație. La fel și cu partea mecanică, noua compactă Seat fiind bazată pe platforma MQB.
Seat pregătește în culise, departe de ochii lumii, arma cu care vrea să-și țină la respect concurența în clasa compactă. Nu mai este de mult un secret faptul că următoarea generație León va fi înfățișată la toamnă, însă până acum a rămas un mister aspectul viitoarei generații. Astăzi a apărut și prima imagine cu apreciatul hatchback spaniol într-o ținută complet nouă.
Acesta este noul Seat León!
Exemplarul a fost spionat chiar în interiorul uzinei din Martorell, locul unde va fi asamblat din toamna acestui an. Â
Singura imagine făcută chiar în â€bucătăria†producătorului spaniol ne înfățisează secÈ›iunea spate a viitoarei versiuni sportive FR. Acronimul vine de la Formula Racing È™i este plasat la mică distanță de blocul optic din dreapta, iar rezonanÈ›a acestuia este amplificată de evacuarea dublă cu terminaÈ›ie cromată.
Liniile esetice È™i elementele de stil ale părÈ›ii spate nu au nimic în comun cu ceea ce am văzut la conceptele IBZ È™i IBX. Lămpile cu forme angulare È™i capete ascuÈ›ite par să combine influenÈ›e de origine Lexus È™i Audi. Designul acestora este uÈ™or pronunÈ›at spre exterior È™i â€muÈ™că†din conturul barei de protecÈ›ie.
Pentru că este un León FR, spoilerul are accente sportive și aspect agresiv. Designerii au modelat o scobitură pe mijlocul spoilerului, astfel încât să poată fixa un element din plastic de culoare gri carbon.
Numele mașinii este amprentat pe ușa portbagajului, sub emblema Seat, ale cărei dimensiuni pun în evidență caracterul sportiv și deopotrivă practic al compactei. Practic pentru că viitorii proprietari se vor bucura de un câmp vizual net mai bun decât la actualul model, inginerii mărind suprafața vitrată a lunetei și probabil au împins montanții spate mai aproape de stâlpii centrali. Desigur, eleronul nu lipsește din peisaj acesta fâcând corp comun cu pavilionul.
ProiectanÈ›ii au È›inut cont È™i de un alt amănunt important. Decupajul uÈ™ii este amplu, iar acest aspect va cântări enorm la capitolul acces spre compartimentul bagajelor. Va fi mai simplu È™i uÈ™or. Â
Noul León pare la prima vedere un produs atent executat și conceput inteligent pentru ca relația om-mașină să fie reconsiderată în favoarea factorului uman.
A treia generație este așteptată să sosească pe piață spre sfârșitul acestui an, mai întâi în țara natală, pentru ca din ianuarie să fie introdus gradual pe restul piețelor din Europa și ulterior în America Latină. Deși nu există informații oficiale, se pare că noua compactă va fi oferită pentru prima dată în trei variante de caroserie: hatchback în 3 uși (premieră) hatchback în 5 uși și break (premieră).
Noul Seat León va fi prezentat în premieră mondială la sfârșitul lunii septembrie la Salonul Auto de la Paris.