Coreenii pregătesc lansarea noului Rexton. Înaintea debutului, SsangYong publică primele imagini cu proaspătul SUV. Acesta dispune de o echipare mai bogată și un motor nou turbodiesel de 155 CP.
Coreenii pregătesc lansarea noului Rexton. Înaintea debutului, SsangYong publică primele imagini cu proaspătul SUV. Acesta dispune de o echipare mai bogată și un motor nou turbodiesel de 155 CP.
SsangYong trece printr-o perioadă de schimbări profunde. Gama producătorului sud-coreean respiră un aer proaspăt È™i urmează să fie completată cu câteva noi modele. După lansarea celei de a patra generaÈ›ii Korando, acum se pregăteÈ™te să debutul noului Rexton. Â
Primele imagini înfățișează versiunea destinată clienților din Coreea, au fost publicate înaintea prezentării oficiale la Salonul Auto de la Busan.
Bazat pe platforma actualului Rexton, noul SUV vine cu îmbunătățiri semnificative la partea estetică, propulsie și dotări. Cele mai importante schimbări la nivel de design se observă la partea frontală care primește noi faruri cu tehnologie LED, proiectoare de ceață de dimensiuni generoase, un nou spoiler și calandru cromat.
Privit din profil, Rexton păstrează liniile inconfundabile ale modelului actual, singurele noutăți fiind bandoul cromat de la nivelul pragurilor și jantele din aliaj. Secțiunea spate se remarcă prin eleronul fixat deasupra lunetei și sistemul de iluminare cu tehnologie LED pentru blocurile optice. Retușuri foarte subtile au fost aplicate spoilerului și montanților posteriori.
În ceea ce privește interiorul, acesta este echipat cu un nou sistem audio și de navigație, o îmbunătăţire concretă în calitatea vizuală şi posibilităţi, sistem de acces/pornire fără cheie, camera video pentru manevrele de garare și sistem de monitorizare cu senzori a presiunii la roți.
Noul model măsoară 4,75 metri lungime, 1,90 metri lățime, 1,84 metri înălțime și va fi disponibil cu trei linii de echipare și două versiuni: cu 5 și 7 locuri. Ampatamentul de 2,83 metri lungime va fi garantul confortului pentru pasagerii din spate.
Sub capotă se va afla un nou motor, mai rafinat și economic. Vechiul turbodiesel de 2.7 litri este înlocuit cu o unitate de 2.2 litri ce produce 155 de cai putere și un cuplu maxim de 370 Nm. Propulsorul gestionat prin intermediul unei cutii de viteze automate E-Tronic cu 6 viteze, va oferi un consum mediu de 7,6 litri la 100 km, în timp ce modelul cu transmisie manuală se va mulțumi cu 7,3 litri.
Noul Rexton va fi oferit cu tracțiune față și integrală nepermanentă.