Vârful de gamă Opel va introduce noua generație de motoare turbodiesel. Cu o cilindree de 1.6 litri, acestea vor încerca să ofere un cosum mai bun decât 1.7 CDTI. Primele versiuni vor sosi în 2013.
Vârful de gamă Opel va introduce noua generație de motoare turbodiesel. Cu o cilindree de 1.6 litri, acestea vor încerca să ofere un cosum mai bun decât 1.7 CDTI. Primele versiuni vor sosi în 2013.
Opel a promis mașini mai economice, dar care își vor păstra spiritul dinamic. Moda reducerii cilindreii (downsizing) va atinge și gama de propulsoare a vârfului de gamă Insignia, care își propune să devină un etalon al eficienței în clasa medie. Grație unui nou motor turbodiesel de 1.6 litri, modelul de top al germanilor se va putea lăuda cu un nivel mult mai scăzut al consumului și emisiilor.
Unitatea 1.6 CDTI va înlocui actualul agregat de 1.7 litri disponibil în versiunile de putere de 110 și 125 CP.
Noul motor va fi preluat și de Astra, însă va fi disponibil abia din 2013 după debutul versiunii restilizate Insignia. Unitatea turbodiesel cu tehnologie common-rail va oferit în cel puțin două variante de putere.
Este de așteptat ca vârful curbei de cuplu să fie ceva mai ridicat decât la actualul 1.7 CDTI, iar zgomotul și vibrațiile propulsorului minimizate pentru mai mult confort la volan.
Noua generație de motoare își va face debutul mai întâi pe nava amiral Insignia și datorită designului compact va putea fi utilizat de Meriva, Zafira Tourer, cât și de noul Mokka.