Următoarea generație C5 va fi asamblată la una din uzinele Opel. Producția va fi relocată de la Rennes, Franța, limzuna urmând să fie produsă alături de Opel Insignia. Transferul este preconizat în 2016.
Următoarea generație C5 va fi asamblată la una din uzinele Opel. Producția va fi relocată de la Rennes, Franța, limzuna urmând să fie produsă alături de Opel Insignia. Transferul este preconizat în 2016.
Opel se va ocupa în viitorul apropiat și de producția unei mașini franceze. Premiera urmează să aibă loc odată cu noua generație C5 ce va fi asamblată la una din uzinele mărcii germane, după cum prevede planul alianței recent înființate între PSA Peugeot Citroen și General Motors. Directorul uzinei din Rennes, Jean-Luc Perrard, a confirmat intenția grupului PSA de a muta fabricația la una din uzinele mărcii germane.
Mișcarea este posibilă în contextul în care viitoarele generații Citroen C5 și Peugeot 508 vor fi dezvoltate pe platforma GM utilizată pentru Insignia.
La Rennes se produce gama C5, Citroen C6 și familia de modele Peugeot 508 într-un volum anual de peste 180.000 de unități. Relocarea operațiunilor de fabricație ar putea direcționată spre uzina din Russelsheim unde Opel produce cele trei versiuni ale vârfului de gamă Insignia.
Noul Citroen C5, cunoscut sub numele de cod X8, urmează să fie lansat în 2016 locul rămas liber urmând să fie completat e liniile de producție de alte modele Peugeot și Citroen. Marca franceză intenționează să investească 40 de milioane de euro în echipamente pentru a reutila uzina din Rennes. În ultimii ani personalul uzinei PSA a fost redus cu peste 50%, de la 12.000 la numai 5.500 de angajați în prezent.
Planurile finale ale alianței GM-Peugeot vor fi făcute publice spre sfârșitul acestui an.