Trei premii pentru atractivitate marca Porsche. Clienții americani plasează bradul german în ultimul sondaj J.D Power pe locul întâi. 911 și Cayenne au luat primul loc în segmentele sport și SUV.
Trei premii pentru atractivitate marca Porsche. Clienții americani plasează bradul german în ultimul sondaj J.D Power pe locul întâi. 911 și Cayenne au luat primul loc în segmentele sport și SUV.
Porsche se luptă cu rivalii săi atât pe circuit cât È™i în orice studiu de piață care relevă calitatea, fiabilitatea ori gradul de satisfacÈ›ie al clienÈ›ilor. Compania J.D Power publică anual È™i un studiu privind gradul de atracÈ›ie pe care îl manifestă mărcile È™i maÈ™inile lor în rândul clienÈ›ilor. Sondajul denumit sugestiv APEAL (Automotive, Performance, Execution and Layout Study) a fost realizat în SUA È™i a adus producătorului german trei premii. Â
Încă o dată, Porsche se poziționează pe primul loc în topul atractivității, clienții americani ai brandului de automobile sport declarându-se captivați. Este pentru a opta oară la rând când marca germană se află la vârful acestui clasament.
Cota maximă de popularitate a mărcii din Stuttgart este reflectată și în rândul modelelor. Porsche 911 a fost votat drept cel mai bun automobil din categoria Premium Sport. Sondajul plasează un alt model Porsche pe primul loc. Apreciatul Cayenne i-a fascinat pe americani, dovadă fiind prima poziție în segmentul SUV premium de talie medie.
Punctajul general se realizează prin adunarea notelor obținute la zece diferite, inclusiv design, confort, performanţe dinamice şi ținuta de drum.
Studiul J.D Power care măsoară gradul de atractivitate a fost realizat pe un eșantion de aproximativ 75.000 de mii proprietari de vehicule noi înmatriculate în SUA în perioada noiembrie 2011 - februarie 2012.