Cel mai rapid și scump supercar Porsche vine la toamnă. Noul 918 Spyder va debuta la Frankfurt. Mașina sportivă, echipată cu un propulsor pe benzină și două electrice, va consuma doar 3 litri la 100 km.
Cel mai rapid și scump supercar Porsche vine la toamnă. Noul 918 Spyder va debuta la Frankfurt. Mașina sportivă, echipată cu un propulsor pe benzină și două electrice, va consuma doar 3 litri la 100 km.
Porsche vrea să transforme radical conceptul de supercar. Brandul premium german a dezvoltat un automobil cu propulsie convențională și electrică, ce va împleti în mod armonios valențele sportive cu cele ecologice. Plănuit să apară în toamna acestui an, noul 918 Spyder se va lansa cu promisiunea de a redefini înalta performanță.
Deși ne mai desparte mai puțin de o lună de prezentarea oficială de la Frankfurt, eco-sportivul model de două locuri a fost revelat prin intermediul prime imagini publicate de Porsche pe unul din canalele oficiale de comunicare cu publicul de pe rețelele de socializare.
918 Spyder va fi un bolid în toată regula, capabil să bată toate recordurile stabilite de legendarul Carrera GT.
Puternic, rapid, agresiv, dar în același timp economic și prietenos cu mediul, supercarul va deschide o nouă nișă pentru producătorul german de mașini sport. Sistemul de propulsie hibrid va genera peste 800 de cai putere și un demaraj de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3 secunde. Două motoare electrice și unul pe benzină vor pune în mișcare noul vârf de gamă din gama sportivelor de rasă Porsche.
Bateriile litiu-ion vor asigura o autonomie de drum de până la 30 km, distanță pe care 918 Spyder o va parcurge în deplină liniște și cu zero emisii în modul electric.
Deși va genera o putere cât două exemplare Cayenne S la un loc, consumul mediu al noului supercar Porsche va fi de 3.0 litri la 100 km, iar emisiile se vor cifra la 70 g/km de CO2, adică chiar mai puțin decât promite ultima generație Volkswagen Golf BlueMotion (3,2 litri/100 km). Cifrele ar putea părea o exagerare, însă lucrurile chiar așa vor sta.
Sub aspect estetic, 918 Spyder își va trage seva din conceptul omonim. Caroseria cu numeroase modificări aduse în tunelul aerodinamic va primi finisaje È™i detalii pe măsură pentru ca în timpul rulării curenÈ›ii de aer să â€curgă†lin spre secÈ›iunea spate.
Noua bijuterie Porsche va avea și un preț pe măsură. Tariful de listă va fi de peste 700.000 de euro, ceea ce înseamnă că Porsche 911 Spyder va fi unul din cele mai scumpe automobile de serie fabricate vreodată în Germania.
Primele exemplare ar putea fi livrate clienților în luna noiembrie.