Vânzările mărcii Porsche au crescut anul trecut cu 15%. Cel mai căutat model al mărcii este Cayenne. Puternicul SUV a atras peste 84.000 de comenzi, adică 50% din totalul modelelor livrate pe anul 2013.
Vânzările mărcii Porsche au crescut anul trecut cu 15%. Cel mai căutat model al mărcii este Cayenne. Puternicul SUV a atras peste 84.000 de comenzi, adică 50% din totalul modelelor livrate pe anul 2013.
Porsche a încheiat anul 2013 cu rezultate excelente. Pentru prima oară în istoria sa, fabricantul german de mașini sport a livrat la nivel mondial peste 162.000 de automobile cu 15% mai mult decât în anul anterior. Mai bine de jumătate dintre acestea au fost exemplare din familia Cayenne.
Anul trecut, fiecare al doilea vehicul vândut de producătorul din Stuttgart a fost un SUV. Â
La fel ca în ultimii cinci ani Cayenne rămâne cel mai popular model al mărcii Porsche. Peste 84.000 de unități ale acestui automobil au fost comercializate în anul care s-a încheiat în urmă cu câteva zile.
Al doilea cel mai popular model Porsche a fost iconicul 911. Ultima generație a atras aproape 30.000 de comenzi. Performanțe excelente a înregistrat și noua gamă Boxster / Cayman care s-a vândut în 25.500 de exemplare.
Creșterea cea mai semnificativă din întreaga gamă Porsche a fost bifată de Cayman, vânzările micului coupe avansând cu +117.4 %.
Aflată pe finalul primei generații, limuzina Panamera a ajuns la un volum de 22.600 de modele livrate.
Cea mai importantă piață pentru Porsche rămâne SUA, unde anul trecut s-au livrat 42.323 unități (+20,8%), urmată de China cu 37.425 exemplare (+19,9%) și Germania cu 20.638 unități (+17,8%).