Astăzi a demarat fabricația mult-aclamatului 918 Spyder. Supercarul de 900 CP costă peste 750.000 de euro și dispune de un motor V8 și două motoare electrice. Fabricația este limitată la 918 exemplare.
Astăzi a demarat fabricația mult-aclamatului 918 Spyder. Supercarul de 900 CP costă peste 750.000 de euro și dispune de un motor V8 și două motoare electrice. Fabricația este limitată la 918 exemplare.
Porsche bifează un moment important în cei 50 de ani de existență. Astăzi, 18 septembrie, a pornit producția revoluționarului supercar 918 Spyder. Primul exemplar a părăsit liniile de fabricație ale uzinei din Leipzig unde mai sunt asamblate modelele de succes Cayenne și Panamera.
918 Spyder este cel mai rapid, puternic și scump automobil din istoria Porsche.
Cabrioletul de două locuri dezvoltă aproape 900 de cai putere proveniți de la un motor pe benzină V8 de 4.6 litri ce antrenează puntea spate și două motoare electrice ce acționează pe puntea față. Grupul propulsor utilizează tehnologie hibridă Porsche, sistem KERS cu performanțe îmbunătățite și posibilitatea de alimentare la priză a bateriilor litiu-ion.
În modul electric, 918 Spyder poate atinge 100 km/h în mai puțin de 7 secunde și viteză de vârf de 150 km/h, în timp ce herghelia hibridă permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 2,7 secunde și o viteză de top de peste 350 km/h.
Pentru a reduce masa, pavilionul detașabil este confecționat din două elemente fibră de carbon (CFRP).
Grație performanțelor 918 Spyder tinde să devină un vehicul iconic și reprezentativ pentru segmentul din care face parte, acesta urmând să să se alăture vedetelor 911 GT1 și Carrera.
Deși costă peste 750.000 de euro cu tot cu taxe, Porsche susține că numărul comenzilor depășește așteptările companiei, la momentul producției numărul comenzilor acoperind două treimi din volumul anunțat.
Pe liniile de asamblare din Germania vor fi construite doar 918 unități ale supercarului cu trei motoare.
Dezvoltarea noului 918 Spyder s-a derulat pe o perioadă de aproape trei ani, centrul din Weissach fiind locul de naștere al celui mai exclusivist model hibrid din lume.