Gama Range Rover va primi o versiune mai rapidă și puternică. Aceasta ar putea fi denumită RS și se va poziționa peste noul Range Rover Sport. Sub capotă va fi motorul de 550 CP preluat de la Jaguar XFR-S.
Gama Range Rover va primi o versiune mai rapidă și puternică. Aceasta ar putea fi denumită RS și se va poziționa peste noul Range Rover Sport. Sub capotă va fi motorul de 550 CP preluat de la Jaguar XFR-S.
Land Rover pregătește câteva surprize fanilor mărcii. Chiar dacă atenția tuturor s-a îndreptat spre noul Range Rover Sport, revelat de curând la New York, acesta nu va mai fi vârful de gamă ci doar o versiune de performanță care va face trecerea spre un model mai puternic și rapid. Noua variantă s-ar putea numi RS și va utiliza un propulsor V8 supraalimentat utilizat cu succes de colegii de grup de la Jaguar.
Motorul ce va genera 550 de cai putere este preluat de la variantele de top XKR-S, XFR-S și XJR. Cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, propulsorul va dezvolta un cuplu maxim similar modelelor Jaguar. Este de așteptat ca unitatea cu opt cilindri să dezvolte aproximativ 700 Nm.
Noul Range Rover RS și-a început testele pe pe Nürburgring folosind un costum de camuflaj care ascunde câteva din elementele distincite ale puternicului SUV britanic. Partea frontală beneficiază de prize de aer modificate, jantele și spoilerul având detalii care vor face diferența. Sistemul de frânare și suspensiile vor suferi modificări pentru a fi adaptate motorului mai puternic. În termeni de performanță, viteza maximă va fi cel mai probabil limitată la 250 km/h.
Pe piața europeană versiunea de top Range Rover de 550 cai putere ar putea fi lansată în prima parte a anului 2014. Este posibil ca premiera mondială să aibă loc în septembrie la Frankfurt sau în ianuarie la Detroit.