Britanicii plănuiesc o versiune rapidă pentru noul lor crossover. Deja a fost testat prototipul sportiv Evoque premergător versiunii de serie. Deține 300 CP generați dintr-un motor turbo de 2.0 litri.
Britanicii plănuiesc o versiune rapidă pentru noul lor crossover. Deja a fost testat prototipul sportiv Evoque premergător versiunii de serie. Deține 300 CP generați dintr-un motor turbo de 2.0 litri.
Range Rover și-a câștigat celebritatea combinând într-o manieră perfectă performanța de înalt nivel pe asfalt cu cea din teren accidentat. Odată cu noul Evoque marca britanică s-a orientat și spre clienții urbani care au nevoie de o abordare diferită. Plecând de la acest aspect brandul dedicat 100% vehiculelor recreaționale intenționează să scoată la rampă o versiune sportivă a proaspăt lansatului lor SUV compact.
Testată ca model pre-producție, derivatul sport dispune sub capotă de un propulsor turbo care generează 300 de cai putere.
Unitatea este o declinare a propulsorului de 2.0 litri disponibil pe versiunea Si4 ce oferă 240 de cai putere. David Mitchell, principalul responsabil cu dezvoltarea modelului Evoque, susține că șasiul suportă cu brio la solicitările unui motor de performanță. Este evident că toate necunoscutele acestei ecuații și-au găsit răspunsul, mai puțin una și anume denumirea sportivului SUV.
Deoarece Range Rover nu are un brand dedicat mașinilor de performanță, acesta s-ar putea naște odată cu versiunea Evoque de 300 de cai putere.
Noul proiect nu are încă undă verde, dar s-ar putea cristaliza în viitorul apropiat având în vedere cererea tot mai mare pentru vehicule sportive.