Sedanul compact are acum o variantă de 180 CP. Lansat la Sao Paolo, noul Fluence GT va fi disponibil doar în America de Sud. Modelul dispune de șasiu sport, suspensii ferme și gardă la sol mai joasă.
Sedanul compact are acum o variantă de 180 CP. Lansat la Sao Paolo, noul Fluence GT va fi disponibil doar în America de Sud. Modelul dispune de șasiu sport, suspensii ferme și gardă la sol mai joasă.
Renault s-a folosit de Salonul Auto de la Sao Paolo pentru a dezveli o serie de noutăți interesante. Plasat pe locul cinci în topul mărcilor din Brazilia, producătorul francez speră să își sporească vânzările în clasa compactă cu ajutorul lui Fluence GT. Noua versiune se poziționează la vârful gamei atât prin prisma performanțelor, cât și a puterii motorului.
Disponibil doar în câteva țări din America de Sud, noul Fluence GT promite un raport echilibrat între consum și prestații dinamice.
Sub capotă se află o motorizare turbo pe benzină de 2.0 litri ce produce 180 de cai putere. Unitatea este cuplată la o cutie manuală cu 6 trepte. Pentru a se mula pe profilul sportiv al mașinii, Renault a operat câteva modificări absolut normale.
Creat de divizia Renault Sport, modelul performant Fluence GT beneficiază de suspensii mai ferme, iar garda la sol a fost coborâtă.
La aceastea se adaugă și câteva elemente estetice ce ornează caroseria în trei volume. Totodată, sedanul francezilor este echipat cu un șasiu sportiv.
Pe piața europeană, șansele de lansare a noii versiunii sunt în momentul de față foarte mici. Probabil, anul viitor la Geneva fanii Renault vor afla dacă Fluence GT va debarca și pe Bătrânul Continent. Momentan, clienții berlinei compacte pot alege ca vârf de putere motorizare de 140 CP.