Linia de motoare pe Ibiza Facelift se înnoiește. Pe unele piețe europene, modelul Seat poate fi comandat cu noul 1.2 TSI de 85 CP. Cuplat la o cutie manuală cu cinci trepte, acesta consumă 5,1 litri.
Linia de motoare pe Ibiza Facelift se înnoiește. Pe unele piețe europene, modelul Seat poate fi comandat cu noul 1.2 TSI de 85 CP. Cuplat la o cutie manuală cu cinci trepte, acesta consumă 5,1 litri.
Seat renunță la unul din cele mai longevive propulsoare prezente pe maÈ™inile de clasă mică. ÃŽncepând din noiembrie, producătorul spaniol scoate din producÈ›ie unitatea 1.4i cu 16 valve È™i 85 de cai putere ce anima câteva din exemplarele Ibiza. Benzinarul aspirat natural este înlocuit de un motor turbo cu o cilindree mai mică, fiind mai energic È™i prietenos cu mediul. Â
Noutatea este versiunea de intrare 1.2 TSI din oferta ultimelor generații Leon și Toledo.
Motorul produce tot 85 de cai putere, oferind un consum mediu de 5,1 litri la 100 km, cu 0,8 litri mai puțin decât media realizată de Ibiza 1.4i. Totodată cifrele de la nivelul emisiilor de dioxid de carbon scad de la 139 la 119 grame pe kilometru.
Apariția propulsorului turbo va garanta reprize mai dinamice: accelerație de la 0 la 100 km/h sub 11 secunde și viteză de vârf de peste 180 km/h.
Cutia manuală cu cinci trepte este păstrată și în dotarea lui Ibiza 1.2 TSI, fiind singura disponibilă pentru acest motor. Versiunea de 85 cai putere este al doilea exponent din gama 1.2 TSI și completează familia propulsoarelor pe benzină ce include alte patru versiuni de 60, 70 și 105 cai putere.
Motorizarea poate fi comandată doar în câteva țări europene, fiind disponibilă pe toate cele trei versiuni de caroserie hatchback în 3 È™i 5 uÈ™i, respectiv modelul de familie în 5 uÈ™i. Â