Sedanul Toledo renaște după aproape 8 ani de pauză. Modelul de serie este pregătit să debuteze în toamnă. Seat va lansa primele exemplare în 2013 oferind patru motorizări: 75 ,90, 105, 122 CP.
Sedanul Toledo renaște după aproape 8 ani de pauză. Modelul de serie este pregătit să debuteze în toamnă. Seat va lansa primele exemplare în 2013 oferind patru motorizări: 75 ,90, 105, 122 CP.
Seat renunța acum opt ani în urmă la cel mai apreciat și generos sedan din ofertă. Toledo a continuat doar sub forma unui monovolum în speranța că va atrage un public mai numeros, în special familiștii. Spaniolii vor să profite de creșterea popularității mașinilor în 4 uși și repun în drepturi sedanul de clasă compactă.
Noul Seat Toledo va fi disponibil abia din 2013, însă prezentarea oficială va avea loc în toamna acestui an la Paris.
Dezvoltat pe o platformă comună cu Skoda Rapid, noul model se dorește o alternativă la Opel Astra Sedan, Peugeot 408 Sedan și Renault Fluence. A treia generație se dorește în primul rând un automobil cu un raport optim preț/calitate. Toledo va oferi minimul necesar pentru o experiență de condus decentă.
După cum ne indică și aceste prime imagini, versiunea de serie preia toate elementele de stil ale conceptului revelat în martie 2012 la Geneva.
Exteriorul mizează pe același linii simple și curate, designul exterior fiind o copie fidelă a prototipului Toledo. În mod suprinzător, interiorul este cel care adoptă unele schimbări. Habitaclul este sobru, simplu și aerisit astfel încât să ofere funcționalitate maximă. Calitatea pare în general bună, însă aspectul anumitor plastice amintesc de mașinile de buget.
Din fabrică, versiunea de intrare Toledo va fi echipată cu ABS și ESP, controlul tracțiunii, servodirecție asistată, geamuri electrice față, banchetă rabatabilă, sistem ISOFIX și un pachet de airbaguri pentru șofer și pasagerul față. Modelul top va avea în plus un sistem climatizare, jante din aliaj, piele pentru volan și schimbătorul de viteze, sistem de navigație, lumini de viraj și geamuri electrice spate.
Partea de motorizare va fi alcătuită din două unități pe benzină 1.2 de 75 CP și 1.4 TSI de 122 CP, acompaniate de două propulsoare diesel de 1.6 litri ce produc 90 și respectiv 105 cai putere. Motoarele vor fi cuplate la transmisii manuale, în timp ce versiunile mai puternice vor putea fi echipate cu transmisii automate cu dublu ambreiaj DSG.
Din raÈ›iuni lesne de înÈ›eles, cel mai economic model al gamei – Toledo 1.6 TDI 90 CP, va fi disponibil la câteva luni după începerea operaÈ›iunilor de comercializare.
Toledo va măsura aproximativ 4,40 metri lungime È™i se va poziÈ›iona între Ibiza È™i noul Leon – model aÈ™teptat să debuteze în septembrie la Paris.
Prețul versiunii de intrare nu va depăși 14.000 de euro.