Au trecut șapte ani de la fabricația ultimului Arosa. Spaniolii de la Seat au preferat un nume nou pentru o generație nouă de mașini urbane. Mii se înrudește cu Up! și va sosi peste câteva luni în Europa.
Au trecut șapte ani de la fabricația ultimului Arosa. Spaniolii de la Seat au preferat un nume nou pentru o generație nouă de mașini urbane. Mii se înrudește cu Up! și va sosi peste câteva luni în Europa.
Seat revine în segmentul mini după o absență de șapte ani. Motivați pe deplin de creșterea cererii de mașini urbane, spaniolii se relansează în luptă cu un automobil ce dispune de un nume, aspect și tehnologii complet noi. Se numește Mii și este al treilea vehicul de oraș din istoria mărcii spaniole, optimistă de altfel în privința succesului său pe piață.
“Noul Seat Mii este partenerul perfect pentru viaÅ£a urbană de zi cu zi. Este tânăr È™i proaspăt, gândit până la cel mai mic detaliu ÅŸi construit pentru a oferi cea mai bună calitate. Modelul Mii aduce identitatea Seat în clasa miniâ€, susÈ›ine James Muir, preÅŸedintele Seat.
Construit pe aceiași platformă cu Volkswagen up! și Skoda Citigo, noul Mii va oferi o ambianță interioară similară și motorizări identice. Poziționată sub Ibiza, citadina devine al șaselea model de sine stătător din gama Seat. Masa ușoară a mașinii, de numai 854 kg, asigură o manevrabilitate sporită în timp ce dimensiunile mici vor garanta o agilitate ridicată în trafic.
Cel mai mic model al gamei Seat este echipat cu o tehnologie denumită City Safety Assist, care poate prelua controlul frânelor prin acționarea promptă a acestora atunci când există producerea unui accident iminent.Spaniolii promit numeroase posibilități de personalizare a modelului și o calitate premium pentru materialele folosite la interior.
Mii încearcă să surprindă esența unui automobil de oraș care surprinde prin ergonomie și calitate.
“Noul Mii devine o completare importantă a portofoliului Seat ÅŸi următorul pas clar în strategia companiei noastre. Cu noul Mii începem cea mai cuprinzătoare ofensivă din istoria Seat”, adaugă James Muir.
În ciuda dimensiunilor mici ale exteriorului capacitatea portbagajului poate ajunge la 951 de litri, standard fiind disponibili doar 251 de litri.Cu o lungime de aproximativ 3,56 metri, noul Mii promite să găzduiască în condiţii optime patru persoane în habitaclu. Gama de motorizări cu 3 cilindri, împrumutată de la omologul Volkswagen up!, va aduce în atenţie două unităţi pe benzină de 1,0 litru ce produc 60 CP și 75 CP.
Consumul declarat este de 4,2 litri la 100 km, iar nivelul emisiilor de 97 g/km.
În luna noiembrie 2011 citadina Mii a debutat în Spania, pe resul piețelor europene urmând să sosească în primăvara acestui an.