Începând din iunie, Korando va avea un nou propulsor în ofertă. Unitatea e-XGi dezvoltă 150 CP și consumă 6,7 litri la 100 km. Va fi disponibilă pe modele 2WD și 4WD la un preț de 19.900 euro.
Începând din iunie, Korando va avea un nou propulsor în ofertă. Unitatea e-XGi dezvoltă 150 CP și consumă 6,7 litri la 100 km. Va fi disponibilă pe modele 2WD și 4WD la un preț de 19.900 euro.
SsangYong încearcă să fie cât mai generos cu viitorii săi clienți. Producătorul sud-coreean anunță extinderea paletei de motorizări pe modelul Korando cu o nouă unitate pe benzină. Disponibilă spre sfârșitul acestei luni, unitatea dispune de patru cilindri și dezvoltă 150 de cai putere.
Noul motor cu o cilindree de 2.0 litri denumit e-XGi se alătură versiunii diesel e-XDi ce generează 200 de cai putere.
Potrivit datelor furnizate de SsangYong, modelul Korando pe benzină va fi oferit în versiunile cu tracțiune față și integrală nepermanentă. Ambele vor fi dotate standard cu o cutie manuală cu 6 trepte.
Modelul 2WD promite un consum de 6,7 litri la 100 km È™i emisii de 175 g/km de dioxid de carbon, iar modelul cu tracÈ›iune 4×4 consumă în medie 7,2 litri È™i este creditat cu emisii de 192 g/km.
Korando 2.0 e-XGi va avea trei nivele de echipare, Crystal, Quartz și Sapphire și un preț de bază pe piața germană de 19.900 euro, cu 3.090 euro mai ieftin decât al versiunii diesel.
SsangYong susține că odată cu introducere versiunii pe benzină, Korando va beneficia la exterior de o nouă grilă motor cu ornament cromat și ștergătoare de parbriz aero. În funcție de versiunea aleasă, interiorul va avea inserturi care imită fibra de carbon, ornamente fine pentru consola centrală, senzori de ploaie și lumină, scaun șofer reglabil electric și un instrumentar de bord cu tehnologie LED.
Totodată, caracterisitice NHV (pătrunderea zgomotului și vibrațiilor în habitaclu) au fost optimizate.