Marca germană pregătește o limuzină Golf plină de stil și cu un aer luxos. Viitorul Golf Comfort Coupe va fi o mostră de vehicul de nișă încărcat de rafinament. Sedanul cu linii de coupe va sosi în 2014.
Marca germană pregătește o limuzină Golf plină de stil și cu un aer luxos. Viitorul Golf Comfort Coupe va fi o mostră de vehicul de nișă încărcat de rafinament. Sedanul cu linii de coupe va sosi în 2014.
Volkswagen este autorul câtorva creații care au dobândit de timpuriu statutul de mașini simbol, prin simplul fapt că aveau un ecou puternic în rândul maselor. În perioada când iconicul Beetle era în dificultate, iar la fascinantul Scirocco căuta calea spre afirmare, ia naștere cel mai popular automobil european din toate timpurile. Golf întruchipează de aproape 40 de ani virtuţile tradiţionale ale mașinii germane: robustă, practică și sigură.
Timp de șase generații, Volkswagen nu a făcut altceva decât să accentueze și mai puternic aceste calități ce definesc cel mai bine valorile de marcă ale companiei.
Spiritul perfecÈ›ionismului, aplecarea spre lucrul bine făcut îi obligă pe inginerii Volkswagen să inoculeze o patra virtute: rafinamentul – È™i tot ce decurge din acesta, stil, clasă, subtilitate, distincÈ›ie. Acest cumul de însuÈ™iri își vor face apariÈ›ia odată cu noul Golf Comfort Coupe.
Chiar dacă toată suflarea europeană așteaptă cu nerăbdare viitorul Golf VII, a cărui lansare oficială va avea loc în toamna acestui an, adevărata cireașă de pe tort va fi acest sedan cu siluetă de coupe pregătit să spargă tiparele unui segment în care rafinamentul nu a fost niciodată tema centrală în proiect. Adio linii familiare. Stilul luxos debarcă în familia Golf.
Golf Comfort Coupe, o idee de suces sau un risc asumat?
Volkswagen controlează piața mașinilor compacte mai bine ca oricine. Reputația gamei Golf este un vector uriaș pentru viitorul coupe. În plus, cartea de vizită a compactei germane este un atu pentru viitorul debutant.
Segmentele de nișă câștigă tot mai mult teren, mai ales în Europa, iar publicul demonstrează o atitudine deschisă la nou și inedit. Un sedan compact cu tentă premium și o doză profundă de rafinament va avea capacitatea de a atrage atenția la fel de mult cum a făcut-o și Jetta. Numai că Golf CC va fi peste Jetta. Din toate punctele de vedere. Mai mult decât atât, singurul rival va fi timpul.
Nici un alt producător generalist nu a îndrăznit să se gândească până acum la un model asemănător. Golf Compact Coupe va fi un pionier. Un experiment și un pariu cu unele riscuri doar teoretice, dar deloc lipsite de emoții. La un proiect asemănător dezvoltă și Mercedes, însă prețul și publicul țintă este altul.
Noua limuzina compactă joacă rolul unui model de ținută, un vârf de gamă autentic pentru gama Golf. Un Golf cu care poți să epatezi, întoarce capete și strânge priviri admirative.
Poate crea Volkswagen o compactă cu linii luxoase?
Răspunsul e simplu. DA. Germanii au în spate experiența cu Passat CC, care după restilizare se a fost rebotezat simplu CC. Are aproape 300.000 de clienți în patru ani, țintă de vânzări care în mod normal trebuia acoperită în șapte ani.
Ce ar împiedica un model mai mic, dar la fel de elegant să aibă parte de aceiași priză la public ca și CC?
Acum totul va fi la o scară mai mică, însă provocările vor fi la fel de mari, chiar dacă spaÈ›iul â€de joacă†al penelului va fi mai restrâns.
Volkswagen mai are în gamă și o limuzină de lux, Phaeton, care a început să prindă la public, un brand Audi și un nume precum Bentley. Astfel, ne este ușor să ne imaginăm că instrumentele și competența există. Mai trebuie doar viziunea.
Das Auto.
Din punct de vedere estetic, Golf Comfort Coupe nu se va alinia la stilul promovat de modelele obișnuite Golf. Evoluția estetică nu va fi limitată de canoanele stilistice ale gamei, ci va depăși toate tiparele.
Golf CC va fi un produs aparte, un Golf o personalitate diferită. După exemplul lui CC, fratele mai mic din clasa compactă se va bucura de câteva prilegii legate de calitate, design și finisaje. Va fi cu siguranță cel mai stilat Golf din toate timpurile, silueta rafinată urmând să fie subliniată de pavilionul curbat, umerii plonjați ai spatelui, profilul somptuos și liniile curate ale blocurilor optice.
Primul Golf a fost desenat de Giorgetto Giugiaro, iar formele primului Golf Comfort Coupe va fi trasat de aceiaÈ™i notoriu desinger italian, sub atenta supraveghere a carismaticului Walter de’Silva.
Modelul se va poziÈ›iona între Jetta È™i Passat È™i va măsura aproximativ 4,70 metri lungime. Va fi conceput pentru a genera confort, stil È™i o anumită È›inută. La fel ca toată familia lui Golf VII, viitorul Golf Comfort Coupe va avea la bază platforma inovativă MQB È™i motoare performante cu sistem de dezactivare temporară a cilindrilor. Â
Vârful de lance al gamei Golf va purta etichetă premium și un preț sub cel al unui Golf R. O alternativă de top la tot ceea ce am obișnuit să ne așteptăm din partea unui vehicul pe care îl vezi la tot pasul în Europa.
Planurile interne prevăd lansarea noului Golf Comfort Coupe în 2014.