Lupta cu kilogramele aduce schimbări radicale pe Golf 7. Structura simplă, caroseria ușoară, reducerea componentelor vor diminua greutatea noului Golf. Acesta va fi cu 80 kg mai ușor decât Golf 6.
Lupta cu kilogramele aduce schimbări radicale pe Golf 7. Structura simplă, caroseria ușoară, reducerea componentelor vor diminua greutatea noului Golf. Acesta va fi cu 80 kg mai ușor decât Golf 6.
Volkswagen continuă în mare secret dezvoltarea automobilului pe care fanii mărcii așteaptă să-l cunoscă. La începutul lunii februarie a fost prezentată platforma revoluționară MQB cu toate avantajele sale, iar de o lună la alta veștile despre generația a șaptea încep să contureze o imagine din ce în ce mai clară asupra urmașului celui mai bine vândut model în Europa în ultimele 50 de luni.
Dezvoltarea noului Golf VII a început acum aproape doi ani în urmă, iar unul din elementele centrale în acest proiect a fost creșterea eficienței.
Dacă tehnologiile și propulsia acoperă pe jumătate acest deziderat, structura mai ușoară a mașinii completează cealaltă jumătate. Dacă la ultimele două generații am asistat la o creștere a masei la fiecare versiune în parte, la Golf VII procesul va fi unul exact invers. Kilogramele vor fi reduse semnificativ, astfel încât atât consumul cât și emisiile să reflecte revoluția tehnologică.
Grație simplificării aduse de platforma inovativă MQB, viitorul Golf VII va fi mai ușor cu aproape 80 de kilograme.
Ulrich Hackenberg, șeful departamentului de dezvoltare, afirmă că Volkswagen Golf VII va atinge un nivel al eficienței fără precedent în istoria vehiculului compact. Oficialul mai spune că versiunile diesel vor fi capabile să emită sub 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.
O masă mai ușoară va asigura o agilitate și manevrabilitate mai bună în contextul în care obținerea acestora nu va mai conta 100% pe aportul sistemelor avansate tehnologic.
Viitorul Golf VII va fi un produs mult mai special decât toate celelalte șase serii de până acum.
Chiar dacă exteriorul va fi o evoluție a elementelor stilistice de astăzi, compacta germană va fi mai spațioasă și confortabilă. Dimensiunile exterioare nu vor diferi prea mult de cele ale actualului Golf, în schimb ampatamentul mai mare va garanta plusul de confort pe care orice client îl așteaptă de la un nou model.
ProporÈ›iile vor diferi uÈ™or, în mare parte datorită modelării aerodinamice a caroseriei. Consola față È™i înălÈ›imea vor avea dimensiuni mai mici, iar lățimea va fi uÈ™or mărită. Golf VII va fi mai â€plat†și robust, însă vizual va avea o amprentă mult mai dinamică decât Golf VI.
Pe piaÈ›a europeană Volkswagen Golf VII fi livrat la sfârÈ™itul acestui an – începtul anului 2013.