Prima reușită pentru Golf Blue-e-Motion într-o competiție dedicată mașinilor electrice. Modelul german a câștigat ediția 2012 a Raliului Silvretta E-Auto. La final, electricul Golf a ocupat locurile 1 și 3.
Prima reușită pentru Golf Blue-e-Motion într-o competiție dedicată mașinilor electrice. Modelul german a câștigat ediția 2012 a Raliului Silvretta E-Auto. La final, electricul Golf a ocupat locurile 1 și 3.
Volkswagen a dominat competiția care testează performanțele automobilelor electrice. Aflat la cea de a treia ediție, Raliul Silvretta E-Auto tinde să devină cea mai faimoasă întrecere europeană dedicată exclusiv mașinilor cu zero emisii. După trei zile ce concurs, pe podium au urcat două modele Golf Blue-e-Motion, care au ocupat locurile 1 și respectiv 3.
Dotate cu un motor electric de 135 cai putere, versiunile curate ale popularului Golf s-au remarcat din cei 28 de competitori înscriși la ediția 2012.
Desfășurat pe drumurile șerpuitoare ale regiunii Silvretta Montafon din Austria, raliul mașinilor electrice a supus concurenții la un adevărat test de eficiență. Pe parcursul a trei etape, mașinile și-au dezvăluit potențialul și randamentul de care dispun pe un traseu de 364 km ce a traversat Alpii Austrieci.
Volkswagen a participat cu cinci exemplare electrice Golf Blue-e-Motion, modelul câștigător fiind condus de Thomas Lierber, șeful departamentului de dezvoltare al sistemelor de propulsie electrică al Volkswagen, și co-pilotul Peter Göbel.
Locul trei a fost obÈ›inut de Christian Ehret È™i Daniel Schmidt – alÈ›i doi membri ai aceluiaÈ™i departament din cadrul companiei Volkswagen, ce au condus tot un exemplar Golf Blue-e-Motion.
â€Ne bucurăm de rezultatele excelente din acest raliu plin de provocări È™i pe care Golf Blue-e-motion l-a încheiat cu bine. PerformanÈ›a de astăzi demonstrează stilul practic al acestor maÈ™ini, pe care suntem pregătiÈ›i să le aducem pe piață din anul 2013â€, a mai spus Lieber.
În prima zi a raliului mașinile electrice au avut de parcurs 126 km, având ca punct de plecare trecătoarea Bieler Höhe aflată la 2.037 m înălțime. Preț de 1 kilometru, mașinile au trecut prin 26 de viraje strânse ce s-au dovedit destul de solicitant pentru sistemul electric ce a funcționat la jumătate din capacitatea totală. Restul traseului a fost completat de dealuri și văi mai mult sau mai puțin abrupte unde, din nou, performanțele tehnologiei verzi au fost puse la încercare.
A doua zi, mașinile din concurs au avut de acoperit 112 km între St. Gerold Partenen și Gaschurn, un traseu sinuos cu drumuri în rampă și deopotrivă pante înclinate.
A treia și ultima zi a însemnat parcurgerea unei distanțe de 126 km între localitățile montane Bartholomäberg și Vandans.