Se pregătește o nouă versiune în familia compactelor Volkswagen. Modelul Golf Variant parcurge o serie de teste preliminare înaintea lansării din acest an. Debutul ar putea avea loc în toamnă.
Se pregătește o nouă versiune în familia compactelor Volkswagen. Modelul Golf Variant parcurge o serie de teste preliminare înaintea lansării din acest an. Debutul ar putea avea loc în toamnă.
Volkswagen are o reputație de invidiat în clasa compactă. Marca germană a ridicat standardele tehnologice odată cu apariția noului Golf VII și a tuturor derivatelor viitoare. După modelele hatchback în 3 și 5 uși, în programul lansărilor din acest an urmează Golf Plus și Golf Variant.
Versiunea de familie este plănuită să apară în toamna acestui an, inginerii Volkswagen având la dispoziție câteva luni până la finalizare.
Teoretic, platforma revoluționară MQB și sistemele mecanice ale mașinii nu ar trebuie să mai ridice semne de întrebare, ținând cont de faptul de aceasta a fost probată pe trei modele diferite, Golf, Leon și Octavia, pe parcursul mai multor milioane de kilometri. Tocmai din acest motiv noul Golf VII Variant nu va surprinde prin conținutul tehnic.
Cu toate acestea, Volkswagen a pregătit cu rigurozitatea specifică germanilor o familie de prototipuri care au intrat deja în focul testelor.
Capitolul propulsie poate fi anticipat, gama de motoare urmând să alinieze același unități turbo pe benzină și diesel cu patru cilindri. Tehnologia de dezactivare a cilindrilor alături de noile sisteme de siguranță activă vor utila vehiculul de familie.
Diferențele se vor simți doar la nivel de design. Noul Golf Variant va fi puțin mai lung decât vechiul model, a cărui secțiune spate și-a păstrat forma intactă timp de două generații. Proporțiile mai echilibrate permit o aerodinamică îmbunătățită și implicit o rezistență mai mică la înaintare.
Golf VII Variant va fi mai scund și ca atare linia pavilionului va fi mai joasă. Unghiul de înclinare a montanților spate și eleronul poziționat deasupra hayonului vor contribui la fluidizarea curenților de aer. În plus, pentru prima oară o versiune de familie Golf va avea blocurile optice posterioare montate pe hayon, iar din acest motiv poziționarea lor nu va mai fi ca pănă acum orizontală ci verticală.
Compartimentul bagajelor va oferi standard peste 500 de litri, iar cu bancheta rabatată se va putea ajunge undeva la peste 1.500 de litri. Golf VI Variant dispunea de un volum cuprins între 505 – 1495 litri.
Grație platformei MQB, masa mașinii va fi redusă cu până la 100 kg, ceea ce va genera un consum mai mic și o autonomie sporită.