Ultimul exponent din familia lui Golf VI este o decapotabilă sport de două locuri. Golf R Cabrio este numele ei și va fi lansată în primăvara acestui an. Dispune de 265 cai putere și consumă 8,2 litri.
Ultimul exponent din familia lui Golf VI este o decapotabilă sport de două locuri. Golf R Cabrio este numele ei și va fi lansată în primăvara acestui an. Dispune de 265 cai putere și consumă 8,2 litri.
Volkswagen bifează încă o premieră pe segmentul mașinilor pur sportive. Odată cu apariția noului Golf R Cabrio producătorul din Wolfsburg consfințește debutul celui mai rapid cabriolet al mărcii din toate timpurile. Bazată pe platforma și tehnologiile primei generații Golf R, versiunea deschisă promite experiențe la volan pe măsura așteptărilor.
Decapotabila devine al treilea membru â€rebel†al unui grup restrâns de vehicule de performanță ce îi include pe Golf R È™i Scirocco R.
Golf R Cabrio este un model de două locuri cu pavilion retractabil din material textil, suspensii sport, jante de 18 inci din aliaj È™i materiale din piele la interior. Â
Cea mai recentă creație a diviziei R de la Volkswagen este pusă în mișcare de un propulsor turbo de benzină de 265 de cai putere. Cuplat la o transmisie automată DSG cu dublu ambreiaj și șase rapoarte, motorul asigură un demaraj de la 0 la 100 km/h în doar 6,4 secunde (cu 0,9 secunde mai puțin decât Golf R). O măsură mai puțin pe placul fanilor, dar cu statut de lege, este limitarea vitezei maxime. Așa cum era de așteptat, este la 250 km/h.
În pachetul dotărilor standard se regăsește tehnologia 4Motion cu diferențial Haldex ce asigură o ținută stabilă pe viraje.
Producătorul anunță un consum mediu de 8,2 litri la 100 km și emisii de dioxid de carbon de 190 g/km, valori care, cel puțin pe hârtie, plasează Golf R Cabrio între Scirocco R (8,0 litri) și Golf R (8,4 litri).