O nouă versiune va completa gama Beetle. Plănuită să debuteze la Los Angeles, decapotabila Beetle Cabrio vine cu acoperiș textil și 7 motorizări. Va putea fi comandată din noiembrie de la 21.350 euro.
O nouă versiune va completa gama Beetle. Plănuită să debuteze la Los Angeles, decapotabila Beetle Cabrio vine cu acoperiș textil și 7 motorizări. Va putea fi comandată din noiembrie de la 21.350 euro.
Volkswagen revine în atenția întregii lumi. În timp ce marea majoritate a europenilor savurează frumusețile pe patru roți ale Salonului Auto de la Paris, marca germană iese la rampă cu anunțul oficial al apariției noului Beetle Cabrio. Momentul și locul lansării este fixat: 28 noiembrie 2012, Los Angeles.
Povestea emblematicului Beetle Cabrio continuă cu a treia generație care duce mai departe un concept original, în care elementele clasice, cele tradiționale și moderne sunt într-un echilibru aproape perfect.
Chiar dacă va fi expus în premieră peste ocean, modelul va putea fi comandat din noiembrie la prețul de 21.350 de euro.
Cel puțin în Germania acesta va fi prețul de lansare al versiunii de intrare. Comparativ cu Beetle, noul Beetle Cabrio este mai scump cu 4.200 de euro. Cu toate acestea, diferența de preț nu este justificată de apariția unui plafon retractabil din aluminiu sau fibră de carbon, ci de un sistem de protecție în caz de răsturnare.
Decapotabila nu renunță nici de această dată la plafonul din pânză, la farurile rotunde, plafonul curbat după moda anilor 40 – 50 È™i aripile evazate. TotuÈ™i, silueta noului Beetle Cabrio este mai sportivă, mai elegantă, păstrând linia distinctivă a predecesorilor săi.
Volkswagen descrie noul Bettle Cabriolet ca fiind un model deschis ce â€combină stilul clasic cu practicalitatea zilnicăâ€. Interiorul oferă spaÈ›iu pentru patru persoane, la acelaÈ™i nivel de spaÈ›iu È™i confort cu varianta coupe.
O componentă importantă a noului Volkswagen Beetle Cabrio este siguranța. Pentru a preîntâmpina accidentele severe cauzate la răsturnare, inginerii Volkswagen au creat un sistem activ de protecție ce include două module extensibile montate în interior, în partea din spate a banchetei.
Activarea modulelor este efectuată în câteva milisecunde de unitatea centrală de declanșare a airbagurilor și conferă o protecție eficientă pentru ocupanții mașinii într-o chestiune de milisecunde. Montanții frontali ranforsați și un pachet de airbaguri pentru cap și torace disponibili standard, completează nivelul de siguranță al cabrioletului.
Volkswagen este mai generos ca niciodată în ceea ce privește oferta motorizărilor. Tot ceea ce regăsește acum pe Beetle va fi și prezent pe noul Beetle Cabrio. Cu o paletă formată din 7 motorizări, producătorul german este convins că poate mulțumi un spectru foarte larg de clienți.
Versiunea de intrare este un propulsor de 1,2 litri turbo, patru cilindri, ce dezvoltă 105 cai putere. În aceiași familie a benzinarelor mai sunt incluse versiunile 1.4 TSI și 2.0 TSI a căror valori ating 160 și respectiv 200 cai putere.
De cealaltă parte, versiunile diesel sunt reprezentate de economicul 1.6 TDI de 105 cai putere cuplat la o cutie manuală cu 5 trepte și unitatea 2.0 TDI de 140 cai putere, disponibilă cu o cutie manuală cu 6 trepte. Opțional va putea fi comandată transmisia automată DSG cu 7 trepte.
Tehnologia BlueMotion amprentează din nou propulsoarele Volkswagen pentru a le asigura un consum cât mai decent. Chiar dacă producătorul nu avansează cifre, consumul se va situa foarte aproape de valorile unui Beetle. În funcție de motorizare, performanțele vor varia de la 4,4 la 7,8 litri la 100 km.