Peste ocean, modelul de intrare în gama Volkswagen beneficiază de câteva îmbunătățiri. Cu un aspect european, Gol Facelift țintește o creștere a vânzărilor. Lansarea are loc la toamnă.
Peste ocean, modelul de intrare în gama Volkswagen beneficiază de câteva îmbunătățiri. Cu un aspect european, Gol Facelift țintește o creștere a vânzărilor. Lansarea are loc la toamnă.
Volkswagen și-a înnoit modelul de volum pentru piața Americii Latine. Subcompactul Gol va beneficia din toamna acestui an de câteva îmbunătățiri, aplicate în special pe parte estetică. După restilizare, exteriorul primește linii europene ce se inspiră din gama Polo și Golf, în timp ce interiorul face un ușor salt calitativ.
Gol Facelift se debarasează definitiv de aspectul arhaic al predecesorilor săi, noile detalii estetice reușind să confere imaginea unui produs matur și mult mai elegant.
Schimbările cele mai importante sunt aplicate părții frontale, dar și spatelui ce adoptă noi spoilere, blocuri optice și o nouă grilă motor. Tot la exterior, jantele din aliaj completează aspectul contemporan al mașinii.
La interiorul diferenţele sunt minore. Unele finisaje rămân la fel de precare, asta chiar dacă unele materiale plastice sunt mai calitative. Scaunele sunt tapițate cu un material mai rezistent la uzură, iar instrumentarul de bord este cosmetizat foarte discret. Volkswagen aduce noi echipamente precum senzori de parcare, oglinzi rabatabile cu acţionare electrică și un echipament audio modern.
Gol Facelift propune o listă ceva mai bogată de dotări, însă în mod curios elemente precum servodirecţia se află în continuare pe lista de opționale.  În primele șase luni ale acestui an Volkswagen a comercializat aproape 170.000 de unități ale modelului Gol. Brazilia rămâne cea mai importantă piață, urmată de Argentina, Chile și Mexic.