Actualul C30 rămâne în producția de serie. În ciuda zvonurilor apărute în ultima vreme, compactul hatchback în 3 uși continuă să fie asamblat în Europa. Fabricația este asigurată până în 2013.
Actualul C30 rămâne în producția de serie. În ciuda zvonurilor apărute în ultima vreme, compactul hatchback în 3 uși continuă să fie asamblat în Europa. Fabricația este asigurată până în 2013.
Volvo a reținut atenția presei în ultimele săptămâni cu lansarea noului V40. Imediat după lansarea de la Geneva, câteva publicații de specialitate au declarat că marca suedeză a decis să tragă pe linie moartă prima generație C30. Existența acestuia nu se mai justifică în contextul în care clasa compactă are un competitor înzestrat cu tot ceea ce are nevoie un automobil modern.
Un oficial al departamentului media al mărcii suedeze infirmă declarațiile apărute și a declarat recent pentru Autopassione.ro că pe termen scurt nu există intenția de a renunța la modelul în 3 uși.
Per-Ake Fröberg, purtătorul de cuvânt al Volvo, susÈ›ine că Volvo C30 nu a ieÈ™it din producÈ›ia de serie. â€Va continua să fie vândutâ€, susÈ›ine Fröberg.
Lansat în Europa la sfârșitul anului 2006, mezinul C30 a debutat cu scopul de a anima vânzările Volvo în segmentul compact. Modelul ce dispune de un interior similar cu cel al sedanului S40 a fost proiectat să atragă 65.000 de clienți anual. Asamblat la uzina din Gent, Belgia, modelul care deschide gama Volvo este disponibil cu o paletă de numai puțin de 10 motorizări.
Generația actuală va fi fabricată până în 2013, iar din acest an va fi oferită și versiunea eco C30 considerată drept cea mai avansată mașină electrică a momentului.